Lukijat:

lauantai 21. toukokuuta 2011

Maskotti & taka innostus =D

Mårå Pandat! :D

Kaikki onkin jo varmaan huomannu Nalluskan! C: Se on mun blogin maskotti. =) Hän kylläkin muuttu Englannista Suomeen, joten hän ei osaa suomea.. Tapasin hänet mukavasti ulkosalla ja hän olikin oiva maskotti! :D 
(psst..! Toivon että kukaan ei ottaisi aivan samanlaista Nalluskaa blogiinsa, koska haluaisin sen olevan mun blogin oma juttu. Blogiin voi saada myös linnun, kissan, pingviinin, tipun ja kilpparin.) ;) 

Tässä Nalluska vähän puhuu; 

Hello everybody! :) 
Someone already knows who I am? My name is Nalluska! And I love icecream and tee! C; 
Iam from England and I moved here to Finland. I can not speak Finnish yet, but I will try my best! ;D 
it would be nice to hear your readers' own opinions about me and for example, although the English. =) Has anyone ever been to England? :o 
Ou.. of course! xP I lived in London and there's only the hustle and bustle was! ;o 
See you later! cX
Tässä hän onkin. ;D :D

Okei, tässä vielä suomennos xD

Hei kaikki! Tietääkö kukaan jo kuka olen? Nimeni on Nalluska! Ja rakastan jäätelöa ja teetä! Minä asuin Englannissa ja muutin tänne Suomeen. En puhu vielä kunnolla suomea, mutta yritän parhaani! Olisi kiva kuulla lukijoiden mielipiteet minusta ja vaikka Englannistakin. Oko kukaan käynyt Englannissa? 
Ou.. tietenkin! Minä asuin Lontoossa ja siellä vasta vilskettä ja vilinää olikin! 
Nähdään myöhemmin!

Kiitoksia Nalluskalle vielä kerran. :) Ja mulle tuli tässä vähän taka innostus.. Tein taas uuen yliksen! xD No siihen lienee syykin.. Nyt kaikki varmaan aattelee mikä kömpelys toi Musi on! Mutta mää vahingossa poistin mun yliksen! ;D Katoin rauhassa mun kuvia ja sitte huomasin mun yliksen olevan väärässä kansiossa! :o Sitte mun oli tarkotus siirtää sitä, mutta se vahingossa poistu.. No tulihan siitä uuemmastakin hieno.. ;) (ihan)

Mutta nyt onkin aika sonoa Moikka! :-D




9 kommenttia:

  1. Saanko mä ottaa blogiini tollasen. Paitsi sen tipun? Se oli niin söpö!<3 xD Mä laitan sille eri puhekuplankin. Okei???

    -Anzu

    VastaaPoista
  2. Joo, kyllä saat, mutta muista, että alkuperäinen oli sit musin xPP

    VastaaPoista
  3. Hei, Musi!

    Joku on kiroilut sun nimelläsi mun blogiin..Vai ootko se sie kuak kiroilit..No en vois ajatella että se sie olet. Mutt halusin tiedottaa

    VastaaPoista
  4. Jo kolme vuotta opiskellut englantia ja eikä ymmärrä maskotin koko tekstiä (menee häpeämään)... Eipä sen ihmeellisempää kirjottelen ku ei oo muutakaa tekemistä. Mut miks tulin tänne. no se jääköö arvotukses XD

    VastaaPoista
  5. Joops. Mut siis pitääkö mun ilmottaa mun blogis et se on niinku sun?! Vai pitääkö mun vaa sillee muistaa itteni se, et mä en tee samanlaista?


    -Anzu

    VastaaPoista
  6. Vähäks noi oli ihania! Sellanen olisi kiva blogiin mutta en oikein haluaisi matkia :( Se kissa olisi söpö ♥ Tai se lintu :) Valitsisitko sä Musi ?

    VastaaPoista
  7. Öhhöh, se on tea eikä tee :P teitkö sen tahallas?!
    Hey little dude... u r soo cute!! teddys r cute :D luuuv u tiny guy!

    VastaaPoista
  8. Hannah: Mitä?! En kyl tasan kiroilis sun blogiin! Joku törkimys on... vielä mun nimellä.. :(
    Panfu6b: Ei tartte mennä häpeämään xD En itekkään oo kauheen hyvä Enkus.. kolme vuotta oon määki sitä opiskellu xP
    Anzu: Ei tartte ilmottaa C: Enhän mää sitä keksiny cX
    Laura: Kissa on mukava :)
    Negrita: Juu, sää huomasit! :D

    Ja tollasen maskotin saa tota karhua klikkaamalla. :) Sitte sieltä ylempää klikatkaa "Flash widget percuma" siel on sitte muitaki =)

    VastaaPoista
  9. Voitteko muuten olla ottamatta sitä tipua? Mulla on se.... Mulla on vähä sama kun Musilla! xD Eli en tahtois et otetaan samanlainen....

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)