Lukijat:

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

200. postaus & muuta

Juuri se! :DD 

 Hianoo ku oon postannu jo niinkin pajon... ;) Mut aikaisemminkin oilisin postannut, mutta olin maha taudissa... X.X Noh, onneks oon jo paraantunut :)

Ai niin, ja moi kaikki! :D 
Viime aikoina on tullut vietettyä aika paljon seuraavien pandojen kanssa aikaa ;) Tässäpä julkaisen hieman kuvia siitä, mitä ollaan jammailtu ;DD 

Tuollahan oli, minä, Kukkeli, Samppa, Uki ja NightTerror. =) 

Ja ollaan myös näissä kuvissa. :P
Ja viikko tehtävänä Panfussa on kerätä niitä lentäviä banaaneja Brunolle. =) Bruonohan leipoo niistä muffinsseja... :b Njam! 
Toisin sanoen Panfussa on lentäviä muffinssejakin! xP 


Ja tässä jotain niin hauskoja videoita! :DD Löydettiin Taffelin kans. ;)
Aliisa Ihmemaassa ja $iirin make up tutoral 18 ;D 
  



Siis tosi hauskoja videoita! =) Ja sitten pieni tiedotus! 
Vaihdan (taas) yläkuvani xD En ollu oikeen tyytyväinen tuohon mun nykyseen ylikseen ja se oli aika äkkiä tehty, joten en ehtinyt suunnitella sitä sen kummemmin. ;s Ja toinen syy oli se, että mun iskä oli Norjassa, enkä voinut ladata fontteja. (katos kun itse en osaa) xD No eikun yläkuvan suunnitteluun, moikka!

Tassuittain: Musi
Ps. Sorry, ku oli aika vähän tekstiä... No yksi kuva voi keroa enemmän kuin 1000 sanaa. ;) 
Pps. Ja seuraava postaus onkin se KiSa postaus. :)
Ppps. Neg, jos pääset täällä suomessa tekemään kisasarjista, niin tässä ois mulle sopiva tapaaminen :) 
---> torstai klo: 11.00 bollywood, maauimala. :) 

8 kommenttia:

  1. Musi, sovitaanko näin:
    Yritän päästä tiistaina, mutta silloin on matkustuspäivä (Suomeen) joten en ehkä pääse. Jos en pääse, niin sovitaan vaikka... no, jos sä pistäisit tiistaina (jos siis en ilmaannu) sun blogin tekstin peeässiin uuden ajan? Musi, käviskö sulle mitenkään huominen (maanantai) klo. 12? tai 11, miten vaan. Kurkkaan kumpanakin aikana. Yheltätoista Bollywoodin maauimalassa. Yritä kehitellä jotain ideaa, jooko :)

    VastaaPoista
  2. ps. (Taas näitä peeässiä :P) Sun pitää sitten mun loman takia tehdä se itse kokoaminen...

    VastaaPoista
  3. Neg, Joo voin koota sen ite ja... nyt on maanantai ja kello 23:55 ku tätä vastaan xD No koita keretä ja jos sua ei näy niin ilmotan sitte PeeÄssiin uuden ajan. ;)

    VastaaPoista
  4. Musi aivan mahtan´van videon olit löytäänyy! Oon nyt kattonu sen 3 kertaa! Se oli niin hyvä xD :]

    VastaaPoista
  5. Määkin tykkään siitä ;D Määkin oon sen yhteensä kattono jotain 3 kertaa ja nauran joka ketrta.. :PP

    VastaaPoista
  6. Voisitko lukea mun blogia?
    Tässä linkki:

    http://cinnamoninpanfujutut.blogspot.com

    Kiitos! : )

    VastaaPoista
  7. Hahhahahha ;D hauskoja videoita xD

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)