Lukijat:

sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Mun tuherrukset ;) + muuta

Moroo! :D

Nyt onneks postaan tiheämpää kuin viikon välein mutta, tässä aattelin et uskoltaisinko näyttää teille mun piirustuksia? ;o (toisin sanoen mun tuherruksia) Niin monet Pandat piirtää omaan blogiinsa, esim. Tillervo, Negrita, Vaavi, Vanilija, Punni ja Sassekin piirtää tosi hyvin! ;) Noh, aattelin sitte itekkin vähän julkaista mun piiroksia C;  Piirsin nää mun tussitauluun (jonka ostin) koska siinä näkyy rajat paremmin kuin lyijärillä. ;) 

Tässe ne tulevat: *nolostuu*
Tän mä piirsin ekana... Se on Panda, jolla on lyhyet hiukset. Mulla meni hermot sormien kanssa, joten piirsin kädet selän taakse :D 

Siinä on kipinäinen. Tuo on hieman rumempi, mitä se alunperin oli, sillä piirsin sen kahdesti, koska ensimmäisellä kerralla unohdin ottaa kuvan. :O 
Piirtelin myös toisen pandan ;) Sillä ei tosin ole niin kesäiset vaatteet, kuin tuolla ekalla, löysät farkut ja T-paita
(En keksinyt mittän kuviota tuohon paitaan, joten tein vaan jotain suttu "tekstiä") 

Ja sitten tän postauksen niin sanottuun "muuta" aiheeseen. :b Arvatkaas keneen tänään Panfussa törmäsin?
No Anskumuruun tietenkin! :D

Tälläkertaa ihan oikeaan Anskumuruun eikä mihinkään turhanpäiväisiin ;D


Me oltiin mun puumajassa, pullonpyöritystä. =) Kiwaa oli, paitsi mää sain aika nolon tehtävän... :D
Ekaks huomasin Anskumurun siellä pukuhuoneessa maauimalassa! No sielä oli paljon muitaki ja  vähän tungosta.


 En uskonut näkeväni Anskua enää ikinä, mutta näinkin! Ja hän sanoi että tämä ei taida olla viimeinen kerta kun hän Panussa käy. ;) Anskumuru on mun idolini, ja selaan Anskun blogia melkeen joka päivä! (kerran innostuin selaan sen blogia niin, että löysin ensimmäisen postauksen)! Ansku oli munkin esi kuva ja otin hänestä joskus mallia. (en matkinut...) ;O  Muistan Anskun  aina! ;D Moikka, Ansku, moikka! :) <3 

Ja seurava postaus taitaa olla tarina postaus! En vielä kerro mikä tarina se on, mutta ptäisi olla tuttu kaikille. ;) Ainakin toinen versio... Gäägs! Arvaaatteko jo? :o No ehkä..., ehkä ette? xb 
CHIAO! 

Tassuittain: Musi 

Ps. Onkos Blogger vähän uudistunut...? Ehkä pikkiriikkisen, kuten 'lue' palkki on muuttunut ''liity tähän sivustoon'' nappulaksi ;) 
Pps. Olettekin jo keränneet niitä roskia? No roskathan tulevat Kitkeröstä! :o Bolly raukka takertui muoviverkkoon! :O
Aika söpön näkönen.... mutta silti jotenkin niin säälittävä. 

7 kommenttia:

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)