Lukijat:

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Pientä lomaa! (tärkee postaus)

Mou!

Pientä lomaa, kiitos! xD Eli siis nytte on ainakin mulla Pääsiäis loma! <3 AAH! Ihanaa ku pääsee lomelle! (ainiin, lomahan alkaa vasta huomenna!) No oon menossa taas Pohjoseen laskettelemaan ja viettämään muuten vaan kivaa laatuaikaa perheen kanssa. ;) Joten en oo kirjottamassa muutamaan äivään.. Sitten seuraavan kerran tiistaina. onhan siihen melkei viikko, mutta siellä mokissä minne oon menossa niin sielä on niin hidas ja surkee netti. >:B Baah! Muuten kyllä bloggailisin ja olisin Panfussa enemmänkin.. Käyn kyl ehtiin tiput ja sommosta, mutten jää kauaks, toden näkösesti. No aattelin et ois tärkeetä kirjottaa tästä, ettei kukaan luule että: "Nyt se Musikin lopetti Panfun.." Ehei! Kyllä minussa vielä henki pihisee!! :D xD 

No sitten ettei postauksesta mikään mininen tuu, niin aattelin laittaa pari kuvaa ja kertoo hieman tarkemmin tästä Benny Bunny pääsiäis tehtävästä! =P

Olin järvellä, ekaks siellä oli ihan vähäsen Pandoja.. Minä..Tillervo.. ketä muita? En muista. ;P No sinne sitten tuli PandaPomo11, lili100, Anny190, tore4, PANVU, Juuso-hiphop, Late-Blue.., no siinä oli mulle ainakin ne tutuimmat, mutta oli siellä muitakin! 

Ja sitten Benny Bunny vähän hankalammissa ongelmissaan! Viime vuonna hän oli kadottanut pääsiäis munia ja nyt hän kadotti TIPUJA! Ohoh.., ihmettelen kuitenkin miksi tiput pitää kerätä yksi päivässä? Miten ne selviää esim. yön yli? :o 
No onhan siellä yksi jo korissa! :) 

No aika rientää! Mun pitää siis mennä, nähään taas tiistaina! Mode!

6 kommenttia:

  1. MISTÄ LÖYSIT TON TIVUN ja koska paat sen kuvan?

    VastaaPoista
  2. Moi Musi! Sä liityit siihen mun HMP-liittoon, ja kysyn et haluutko sä sen jäsenkortin? Kun mä voisin tehä sen sulle.

    VastaaPoista
  3. Alive: Se on Wanhassa Satamassa. ;) Ja AINIIN! Mun pitää vaan siirtää se koneelleni ja laitan vaikka ton postauksen PS:ssään. ;)
    Noras: Kiiz: :)
    ToffeeNelly: Joo haluaisin semmosen kortin, kiitos. :)

    VastaaPoista
  4. Musi, olen vaihtanut tuossa kisasssa ajat sitten jo noi biisit, löydät ne alemmasta postauksesta :)

    lilinne ♥

    VastaaPoista
  5. 0h0! Laitan sit oikeet biisit kun kerkeen lili ja pikkusiili... Mutta nyt menen lomalle, moikka!

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)