Lukijat:

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Kotona taas+ kuukauden bloggarit ja kisan voittajat!

Moi taas!

Tuli äkkilähtö tuolta lomalta. Cx Oli tarkotus tulla tänään eli maanantaina, mutta me tultiin jo sunnuntaina. Ihan kivaahan se on olla kotona ja käydä täällä Panfussakin. ;) 
Mulla kävi aika hassusti kun EREHDYKSESSÄ menin kertoon mun oikeessa elämässä olevalla kaverille mun saliksen, että se vois kerätän VAIN tiput!! Mutta kun tulin Panfuun.. Majassa oli Bollyja, vaattet oli niin kammottavat ja motto oli: Moi! Mä oon Musi ja mää ruletan! :o xD Mutta nyt oon vaihtanu salasanan! Mutta täytyy myöntää.. se oli kosto xP Kerran Namusiili meni lomalle ja antoi salasanansa että voisin tehä jotain Panfun tehtävää.. No tietenki vaihoin kammottavat vaatteet. Ihan kaveri mielisesti. ;) Opettajakin kerran kysyi meiltä: Onko teillä jotain ongelmaa? :DD Tietty sillonki pelleiltiin. C: 

Ja onnea kaikille väritys kilpailuun osallistuneille! He olivat:
Alora
Canidi2
Fei9
Krista2001
Lyndsay
Namupanda
Namusiili
Bambu111
Tillervo

Onnea! 

Ihania väritys kuvia ja hienosti muokattuja! Ja arvatkaapas mitä? Oon ollu 10 päivän päästä 400 päivää Panfussa pelaamassa täyspäiväisesti!! (täyspäiväisesti eli kiinnostus ei ole lakannut missään vaiheessa) WoW!
 Ja sitten..:
Kuukauden bloggarit:
Lili100 ja Pikkusiili10
Iigor
Xalia!
 Onnea hirveesti! C; 

No tässä oli tää tältä päivältä! Moikka!

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Liitythän LuontoÄssät-blogin lukijaksi ja jaat sanomaa luonnon puolesta! Jos muut seuraavat esimerkkiäsi ja ottavat asian tosissaan, maailmasta tulee pian parempi paikka!

    VastaaPoista
  2. Moi Musi! Siitä Panfuwisionista... Haluaisin vaihtaa Butterflyn tähän:http://www.youtube.com/watch?v=9T0g-jm8eGo&feature=related

    Iloisin terveisin:

    icepanda

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)