Lukijat:

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Nalluskalla on asiaa! + muuta ;D

Mou! xD
Nuniin! Elikkäs muistatteko vielä Nalluskan ? No jos et, niin Nalluska on blogini maskotti ja hänellä on nyt asiaa! Antaa palaa! xD 

Tere tere! 
Mulla on vähäsen asiaa, kuten Musi jo taisi sanoa! :D No itse asiassa KAHTAKIN asiaa. ;) Alotetaas... siitä toisesta. =D Kaikki tietävätkin, miltä minä oikein näytän ? No kun tulin Musi-Pandan blogiin, olin ruskea nalle.... Oikeasti olen valkoinen nalle. c; En oikein alussa halunnut paljastaa oikeaa ulko näköäni. O.O Koska olen vähän... pyöreä -_- No se siitä! 
Ja toiseen asiaani. ;) Minulla eli Nalluskalla on oma... blogi! Sinne vähän kirjoittelen Panfun tapahtumista ja sen sellaisesta. B) Kaikesta kivasta. :P Tässä on linkki Nalluskan blogiin! 
Kiva jos pidätte. ::DD Yläkuvaa sinne en välttämättä laita, mutta ehkä joskus. 

Ogay! Elikäs kaikki vaan Nalluskan blogia lukemaan! xD Laitan vielä linkin mun blogiin, josta pääsee sinne. C=  Ottakaa huomioon, että Nalluska lähtee täältä mun blogista ;o mutta hän on kuitenkin siellä hänen nurkassaan =3

Ja nyt haluan sanoa...

Kiitos kamalan paljon 130 lukijasta! 


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN iso kiitos 130 lukijasta!! <3 ♥ 
Äääh..! Oon niiin onnellinen ku on jo näin paljon lukijoita ja... Pandon1! Säähän olit mun blogin 130. lukija. :) 
...Ja kesä loma on nyt alkanut! Huomenna, lauantaina vaan toikkarit hakemaan! <3 (vihdoin lomaa ja vähän rentoutuun noista kokeista)! >:D

Elikkäs nyt on aika sanoa jälleen:
MoRo!

Tassuittain: Musi ja Nalluska

 Ps. Mun tassuittain- kuva on uusi :)  
Pps. Tänne Bloggeriin on tullu joku +1 merkinnät. ;o En oo oikein päässy jyvälle, miten tää juttu menee... ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)