Lukijat:

torstai 23. kesäkuuta 2011

Bile meininkiä! & uusi(a) kuvia :D


Moro sano poro! xP

Eli siis hellurei! Olettekin jo olleet Panfussa? No nyt kyllä tapahtuu! :D Pingoo perheineenn on linnan tanssi salissa ja Lili on kauneus salongissa kertomassa, että pitää pukeutua hassuihin vaatteihin ja se kuka saa enten tykkäämisiä voittaa! Olin ihan sekasin, vielä ku kauneus salonki oli niin täynnä pieniä Pandan päitä, että sain hakea itseäni. Cx


Siinä olen mä! xDD Hain mun vaatteista äkkiä Englantilaisen lakin ja Hot Dogg asun. :) Minkähän laisia asuja teillä on? =o Yllättäen Kamariakin Panfuun saapui, mutta hän oli majassaan enkä päässyt lentäämään Kamarian luo ihan heti, mutta sitten he menivätkin linnan juhlasaliin. C:

 ;) Niin, olettekos saaneet niitä tykkäämis viestejä? Joo, mä oon mut en tiiä pitääkö ne ite laskee...? No jos pitää niin onnkeksi oon pitäny tarkkaa lukua mun viesteistä. :b (varmuuden vuoksi)

Ja huomaattekin jo, että mulla on uus yläkuva! Suunnittelin ylistänu kaks päivää, mut mitään ei kolahtanu päähän. Dx Nii tein vaan tollasen.. Toivottavasti joku tykkää. c;
Niin alakuvakin mulla menee uusiks ja pari muutakin kuvaa.. xD Taas tällanen ulkoasun vaihto,, mutta vaihtelu virkistää! Mutta nyt Nininanan yläkuvaa pitäs ruvetaa taas tekemään. Sen jälkeen kopioitavaa sivulla on tauko, jolloin ei voi siis tilata. Mutta syksyllä taas. =)

Tässä tulikin jo asiaa yhdelle päivälle. Moikka

Bile tassuin: Musi 

Ps. TÄRKEÄ! Suunnittele oma kesäherkkusi kisassa oli aikaa lauantaihin asti. Mutta nyt muutin sen aikaa tiistaille! Koska lauantaina en kuitenkaan ehtisi postata kisan voittajista kun suunnuntaina lähden sinne Lontooseen. joten on saman tekevää onkose lauantaina vai tiistaina. ;)

Pps. En välttämättä postaa ennen lauantaita joten ehkä postaan vasta tiistaina tai keskiviikkona? :o 

Ppps. Suomen Oloko on avattu! Sinne pääsee kirjautumaan omalla Panfu tunnuksella, joten ei tarvitse tehä uutta tiliä. ;D Mutta kyllä mää Panfusta enemmän tykkään. Oloko ei oikein tartu muhun. Entäs te? 

Pppps. Ellan ja Maxin blogissa on meneillään yleisön suosikki asu kisa! Menkääs osallistumaan. ;D Blogiin pääsette tästä!

Ppppps. Ohoh,, onpa paljo näitä PeeÄssiä. xP O.o (ää,, jataas yks!)

Pppppps. Tuhannet kiitokset 140 lukijalle! ♥ ♥ :') Kiittoooss...! Oon ihan sanaton... xP Kiitos kamalasti! 


Ppppppps. Hyvää syntymä päivää Lili100! <33  Tää on vähän myöhäinen onnittelu o_o

3 kommenttia:

  1. Heillou Musi! Tässä Jenna09, asiaa että Noi sivut mitä nyt ylhääl on kaa etusivu, kopioitavaa testi sivu, nii miten laitoit sen sinne. T.Uteliainen jenna09

    VastaaPoista
  2. joo onnee lili100 tääkin on myöhäinen onnittelu

    VastaaPoista
  3. sori mut kysäsen viel kerran kuka voitti panfu wisionin

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)