Lukijat:

sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

KIVA agentit- kiusaamista vastaan!

Moiksuli koiksuli kaikki!

Teistä monet ovat kuulleet anonyymistä, joka aiheuttaa pahaa mieltä. >:( 
Nyt korvat hörölle sinä anonyymi! KIVA agentit ovat tulleet! >:D KIVA agenttien pää agentit, eli aluperäiset agentit ovat Hannah, Tillervo ja minä! Eli olemme perustaneet uuden liigan, jolla vastustamme kiusaamista ja pahaa mieltä. =D Teen pian sivun, johon voit osallistua, eli voit olla KIVA agentti, eli yksi meistä! Liigallemme tulee myös tapaamisia =)
Panfussa liikkuu nyt kurja anonyymi, joka on kirjoitellut rumia kommentteja. Me agentit emme päästä tuollaista enään tapahtumaan kellekkään. Ryhdy mukaan vaan!

Muista! 
Aina, jos näät jotain  kiusaamista, muitsa sanoa siitä meille! Me teemme siitä lopun! :D 

Toivon, että meitä olisi monta, sillä tarvitsemme apujoukot, luuty siis mukaan!
Tässä pieni videon pätkä, jonka tein :) 


Tästä tulee ihan uusi kiusaamisen vastainen ketju. Melkein, kuin apuliitot. :) 
Eli sivun voi lisätä blogiin ;)

Mitäs KIVA agenttina oikein tehdään?

Kiva agenttina vastustetaan kiusaamista, sanotaan aina toiselle agentille, jos jotain on sattunut. Lisätietoa uudella sivulla, joka tulee tänne. ;) 

Mistäs se nimi, KIVA oikein tulee?


KI= Kiusaamisen
VA= vastainen


Kiusaajat kuriin!

Tassuittain: Musi

27 kommenttia:

  1. Mukana ollaan! Vaikka mun apuliiton nimi on jo K.I.V.A, niin että vähän hankala laittaa eteenpäin tätä "liittoa"...

    VastaaPoista
  2. ps. on olemassa sellainen juttu kuin KiVa, joka tekee videoita kouluihin (olen kattonut sellaista) ja muuta kiusaamisen vastaista ohjelmaa. Ja vaavilla on KiVa-apuliitto ;D

    VastaaPoista
  3. Negrita, tiiän, meijän koululla on se käytössä ;)

    VastaaPoista
  4. MUKANA kKIVA KOULU on meiän koulus mutta MUSI OONON MUKANA JA SITTEN hieno video

    VastaaPoista
  5. Ihana juttu Musi! Niin, mä tietenkin olen mukana... ;) Mulle itseasiassa tänää sen novellin jälkeen tuli kysymyksiä, että saanhan mäkin olla agentti teidän joukoissa, ja ennen sitä. :))

    Nomh... Mä istun täällä ulkona erä, kalastus ja virkistysalueella Musta Valkeisella... Ää pitää suojata näyttö kun alkaa sataa! Hih, sain päälle jonkun kumman muovipussin, nyt on jo vähän kuivempaa...

    Kaloja odotellen agentti Tee ;))

    VastaaPoista
  6. muistutan vaan että oon mieki mukana xDD

    VastaaPoista
  7. Mukavaa, cesilia. ;) Pistetään listaan :D
    Gee, olet sinäkin mukana ;)) Ktso vaikka tuolta sivulta --->

    VastaaPoista
  8. haluun osallistuu mut öö mites sille panfu wisionille kävi ku missä se äänestys juttu on

    VastaaPoista
  9. musi kerron ton myös mun blogissa menaa toi oli aika hyvä

    VastaaPoista
  10. Musi mä tuun mukaan
    Vakoilu tassuin:Tore Agentti T

    VastaaPoista
  11. p.s olen sittenkin Agentti Iso T

    VastaaPoista
  12. Moikka! Carly täällä! Haluaisin liittyä,sillä en halua että ketään kiusataan! Mulla tulee aika itselläkin pahamieli,jos toisellakin on.. =´( Mutta tämä panda on aina valmis auttamaan!

    VastaaPoista
  13. panepa mut jäseneks! t: uskollinen anni10000

    VastaaPoista
  14. Ou jee, olen agentti N!!!
    Sula on tullut kahes päiväs enemmän liityjöit kuin mulla puoles vuodes xD

    VastaaPoista
  15. Nini: PanfuWisionin voittajan julki tulee luultavasti huomenna ;)
    Tore: Oki, mukana oot! ;)
    Panduska ja Rootza: Mukana tekin :D
    Carly: Saatkin auttaa ja tulet auttamaan meitä, agentti CA =D
    Anni1000: Tevetuloa mukaan! :))
    Neg, Miten tuohon nyt vastais... xD

    VastaaPoista
  16. Moi Musi!
    Haluun liittyy siihen juttuun ettei kiusata


    -V100

    VastaaPoista
  17. Kuulin siitä kommentoijasta Tillen blogista! Ihan kauheeta! Ja Tosi hieno video! Siis oikeesti!

    < i

    VastaaPoista
  18. musi milloin viimeksi kävit blogissani se tarvitsee kommentteja kaikki kommentit melkein tyhjät paitsi ne mihin minä olen kirjoittanut ja se johon en jaksanut kirjoittaa pandoista

    VastaaPoista
  19. musi etkai pahastu kun matkin tavallaan kun minä ekaksi kattelin valmiita taustoja ihastuin samaan taustaan mikä sinulla on niin minulla on nyt se niin ethän pahastu

    VastaaPoista
  20. Mä haluun liittyy!! Mä haluuun liittyy!! Voiko tässä liittyy!!?? :D :P

    VastaaPoista
  21. Musi, taisin saada idean! Jos Anonyymi vielä kerran tekee tälläistä ilmotan irlissä poliiseille. Netti-uhkauksia ei saisi tehdä.

    VastaaPoista
  22. Namppa, Voi tääl liittyy ja laitan sut listoille. ;)
    Panvu, Kiva idis. ;) Onneks se ei oo enää kommentoinu vähään aikaan . C;

    VastaaPoista
  23. musi mä liityn! T:kukkakaali

    VastaaPoista
  24. Liityn ehdottomasti Musi! ♥ T: Jenna09

    VastaaPoista
  25. Mukana ollaan!

    Tassut:
    Love♥(lovelynatalia)

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)