Lukijat:

perjantai 9. heinäkuuta 2010

uusi kilpailu!!

aion järjestää uuden kilpailun B) kilpailun aiheena on vastata oikein kaikkiin näihin kysymyksiin, kysymykset tulevat tässä: 1. montako päivää pitää olla panfussa ennenkuin pääsee apupandaksi? 2. montako kertaa minun piti koittaa apupanda kyselyy ennenkuin pääsin apu pandaksi (vaihto ehdot) a) pääsin ekalla kerralla. b) pääsin toisella kerralla. c) pääsin neljännellä kerralla. 3. mikä on panfun uusin paikka ? 4. paljonko vuoden kulta paketti maksaa? 5. mikä on kamarian miehen nimi? 6. kuka panfuun on taa hyökännyt? 7. mitä tuli vuorella tapahtuu viikon loppuisin? 8. montako tehtävää panfussa on? 9. mikä on kesä kisan aiheena? ja viimeinen 10. minne pääsee tulivuorelta? paras voittaa xD P.S vastaa kysymyksiin kommenteissani ja voittaja saa 200 pandakolikkoa :)

5 kommenttia:

  1. moi musi tässä mun vastaukset:

    1.30 päivää
    2.olisko a)
    3.olisko kaupunki
    4.46,80 euroo
    5.Farid
    6.Krucio
    7.ilotulituksia
    8.kahdeksan
    9.uusien tehtävien ideointi
    10.pelottavaan metsään

    tossa oli mun vastaukset toivottavasti ees yks meni oikein.

    tassuittain gary

    ps. nähdään panfussa!

    VastaaPoista
  2. moi musi saa nähä onko mun vastaukset oikeen B)
    1.30 päivää
    2.b)
    3.kaupnki (vi$siin)
    4.46,80 euroa
    5.fraid
    6.krucio
    7.ilotulituksen
    8.seitsemän
    9.uusien tetävien ideointi kilpailu
    1o.pelottavaan metsään

    tassuttain:namusiili
    ps.osallistu kans mun kisaan ;)

    VastaaPoista
  3. Nyt mun vastauskset kisaan:

    1.30 Päivää.
    2.b
    3.No Kaupinki tietty!
    4.46,80 euroa.
    5.Farid
    6.Krucio
    7.Ilotuksia tulee taivaalle.
    8. Kahdeksan (8)
    9.Kesä kisan aiheena on keksiä uusi tehtävä. (10 lausettaa)
    10.Tulivuorelta pääsee Linnan, Maa-uimalaan ja Pelottavaan metsään.

    Toivottavasti ees yks meni oikein.

    Tassuttain
    Mangolia.

    VastaaPoista
  4. 8. Seitsemän!

    Meni eka väärin.

    VastaaPoista
  5. 8. 8-7

    Toi oikee vastaus oli tossa.

    Terveisin Mangolia

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)