Lukijat:

perjantai 16. heinäkuuta 2010

40 taso!!

moikka pandat tänään toimi lahja kone ja siitä sai puhelimen :) ja taso konekkin toimi myös... mutta mikä parasta PÄÄSIN 40 TASOLLE!! WOHOO!! sain ihanan pienen talon joka on pienenpi kuin normi puumaja :D   mietein vain sitä että mitä sitte ku seuraavan kerran toimii taso kone niin pääsenks mä 41 tasolle vai se ei toimi ollenkaan siin mulla. mutta siinä talosa oli iso sohva jo valmiiksi se vei tilaa aika paljon mutta eipä se haittaa xD mulla muuten yhesti oli uusia toimintoja kun yritin painaa niitä niin tuli teksti josa luki voit käyttää tätä toimintoa vasta kun olet 44 ja toises oli sama juttu mut 42 tasolla mut 7 päivän päästä ne oli kadonnu tassuittain Musi.

2 kommenttia:

  1. toi vaalein sininen ei näy mut en käytä sitä enää toivottavasti saatte selvää mitä siinä lukee :)

    VastaaPoista
  2. Joo, ainakin mä sain selvää. :) Ja onnea uudesta tasosta!

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)