Lukijat:

maanantai 30. elokuuta 2010

HELLOPÄNDII!!!!!

Moips pandat kaikki pandat:) tänään pääsin uuteen pändiin jonka nimi on hello pändi xD ja se teki mahtavaa musaa! tai siis me tehtiin!! Mutta sitä ennen olin kioskissa koska siellä oli tämän päivän kivetetty esine :)ja menin sen jälkeen omppu1234lin majaan ja siellä oli maija5kin








Maija5 ei valitettavasti päässyt pändiin mukaan koska sen piti mennä jonnekkin
mutta nyt asiaan Pändissä oli mukana minä eli Musi,omppu1234 ja IMSX65
minä olen kitaristi/rumpali ja omppu1234 on laulaja/panon soittaja ja IMX65 on dj:)
pändi harjotteli miun puumajassa ja emillä oli paljon soittimii :)
pändin nimi ensin meinasi olla hero mutta siittä tuli hello B)







Pändimme varmaan esiiintyy vielä jollekkin mutta nyt se esiintyi minun rakkaille blogini lukiolille
tassuittain Musi!

2 kommenttia:

  1. Kolmesta ensimmäisestä kuvasta tuli hieman penii mut ens kerralla voin pistää isompii =)

    VastaaPoista
  2. Korjaisitko pianon kun siin lukee vähän väärin vai pystyykö sen korjata


    T:omppu1234

    VastaaPoista

Kommentti, minulle? Kivaa! Käytähän siistiä kieltä, vaikka onkin kommentti valvonta! :)